woensdag 16 mei 2012

Foundation






Gisteren kwam zoals elke maand bij mij het blad de Cosmogirl weer binnen. En ook dit keer zat er iets bij. De nieuwe foundation/crème van L'oréal Paris. Deze crème zorgt ervoor dat je huid gewoon normaal blijft en de crème wordt automatisch jou kleur foundation. Eigenlijk van begin af aan leek mij dit hele product niks. Ik zag steeds die reclames en dacht bij mezelf: 'Crème en foundation in een dat gaat toch nooit goed? En waarschijnlijk werkt hij niet eens?' En zo wie zo had ik een gevoel dat dit alleen voor meer onzuiverheden zou zorgen.

Toch was ik gisteren vrij nieuwsgierig en ik heb hem daarom dus uitgeprobeerd. Blijkbaar hielp hij dus wel. De crème paste zich prima aan mijn huidskleur aan en voor het eerst zag je niet dat ik foundation eigenlijk op had. Dus eigenlijk vind ik het een echte aanrader voor meiden die het wel willen gebruiken maar de foundation zat zijn die er voor zorgt dat je er uit ziet met verschillende huidskleuren. Hij is wel €13,99 dus het is maar net of je het geld eraan wil uitgeven. Ik hou het voor nu nog bij mijn tester totdat hij op is.

Heb jij al ervaring met deze foundation/ crème? En welke ervaring heb je er eigenlijk mee?

Liefs, Muriël


1 opmerking:

  1. is het geen bb cream?
    dat is foundation en creme in een...

    en als je heel lang zo'n foundation gebruikt kun je er als nog puistjes en onzuiverheden van krijgen,,, dat is wel vaker bij foundations

    ojaa een lieverd het is sowieso aan elkaar en niet zo wie zo hahahah

    verder leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen