dinsdag 22 mei 2012

PERSONAL || Kiona

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik ben nog nooit echt emotioneel gebroken.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)Chocolaaaa
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mn lieve vriendje.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Liever tien kinderen dan geen! ik ben echt dol op kinderen!
Wat hoor je op het moment van schrijven?Reclame van Calvé
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
ja, tegen een muur aan
Waar denk je op dit moment aan?
stress.



Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden, 24/7
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Bram, mijn neef.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
ga ik mijn vingerkootjes knakken, en kloten op mn Blackberry.
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, mensen zijn gezellig. Behalve mn mentor.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, ik ben best apart in sommige dingen..
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
ja, best veel eigenlijk. Mijn leven alles gaat goed.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Nee, nog nooit.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, ik vind van wel. dan kun je al je awkward situations gewoooon rewinden.
Vertel jij je ouders alles?
Tuurlijk niet, wat moeten ze met al mn informatie?
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, dit is dan zijn beslissing.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
nee, ik zou echt niet bedenken wie..
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?ohgod, datzou ik dus echt niet meer weten ! hahah
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk in het nu, en leef ook in het nu, verleden is geweest. Belangrijk om het achterlaten maar vooral ook belangrijk om niet te vergeten. the past made you.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
ongeveer zo'n 7u
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik ben makkelijk om mee om te gaan, ik weet mn mening te zeggen , maar zal die van jou ook respecteren
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
hahah, nee!
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Cola! dat is echt iets super slechts van mij waar ik mee moet stoppen..
Welk soort bed heb jij?
Ik heb een eenpersoonsbed dat doorgekrakt is.

Hou je van de regen of haat je het?Mijn voorkeur gaat uit naar geen regen wanneer ik fiets (áls ik fiets hahah)
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Laten we het dr ophouden dat ik al mn principes heb laten liggen op het strand van Cadzand..
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist, Ik lach echt heel veeel.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met sylvie , om naar school te gaan
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?‘ The Hunger Games, OMGGG i love that moviee . Deze heb ik gekeken, met mijn neven en hun vriendinnen
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, BITCHES.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?ZEKERS.
Heb je spijt van je vorige relatie?Ja, FAAL FAAL FAAL.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
liever in een discotheek, jezelf verliezen in de muziek!
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, ofja wel eigenlijk hahaha.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?ja jammer genoeg wel.
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, i loveee to sleeep.
Ben jij snel jaloers?
Nee, totaal geen last van.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, helaas!
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
ik mis mijn Opa, hij is een van mn grote voorbeelden, een man die trots op zichzelf kon zijn. Maar is helaas overleden, ik denk nog steeds elke dag aan hem.
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Hmm dit is een lastige, meestal huil ik toch om ‘mezelf’ of om een situatie. Maar dan denk ik toch gewoon mijn ouders of zoiets, niks ergs..
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Neee.
Wat doe je morgen?
Ik ga morgen 140 cupcakes bakken!
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Niet bepaald. Ik heb het eventjes wel naar me zin zo in me eentje achter de computer, een artikel over puur mezelf tikkend!
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.
Houd je van suikerspinnen?
Neee.
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Serieuze gesprekken hebik dus bijna nooit hahah.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee, snik snik. hahah, zou wel sweet zijn
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
10, Amper toetsen, geen kutmentor, geen gezeik.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja



Wat deed je gisteravond om twaalf uur?Een poging tot slapen
Wat is je stemming op dit moment?
doodmoee.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?Mijn vader, hij is namelijk mijn persoonlijke wekker. ;)
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, ja en nog eens ja. Eigenlijk zelfs meerdere dingen! April was een erg leuke maand, en mei is alleen maar leuker.
Met wie was je gisteravond?
Met mijn laptoppiee.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?jaaaa.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?ik denk toch dat de jongen hier mee moet beginnen, ook al zijn we geamancipeerddinges iets. Het is gewoon dat effect van de films die je toch wil nastreven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten