maandag 14 mei 2012

Nieuwe blogger Muriël

Ik vind het ontzettend leuk om samen met Kiona dit blog te gaan onderhouden. Dit is voor mij totaal nieuw maar ik vind het super leuk om bezig te zijn met beauty, mode en alles eromheen. Dus vandaar dat ik jullie ook ga blij maken met leuke tips & trics.

Dit is voor mij ook echt voor het eerst dat ik zo iets doe dus het zal wel erg wennen zijn. Ik wilde eigenlijk gelijk beginnen om jullie te laten zien wie mijn stijl icoon is. Misschien hebben jullie er ook wel een? Die van mij is in dit geval Leighton Meester. 




Leighton Meester vind ik vaak super leuke outfits hebben. Ze is origineel en vrij vaak mijn stijl. Ik denk zelf dat ik niet de enige ben die een stijlicoon heeft. Want ergens moet jou perfecte look beginnen. Je kan hem zelf verzinnen, of inspiratie opdoen van een ander.

Liefs, Muriël

2 opmerkingen: