donderdag 30 augustus 2012

Dot, Marc Jacobs



''Fruitig, bloemig en exotisch

Dot is een geur speciaal voor vrouwen en bestaat uit noten van rode bessen gecombineerd met sappige noten van dragonfruit, zoete kamperfoelie, jasmijn en aroma's van oranjebloesems. Dot wordt afgesloten met exotische noten van kokos, verleidelijke zachte vanille, hout en sensuele muskus.''
 bron

Jeeminee, wat heb ik lang staan twijfelen 45 euro voor een geurtje en dan pas 30 ml. Poeh, daar moet ik gewoon 2 dagen voor werken. Ik heb er wel 20 minuten gestaan , zwaar te twijfelen tussen lola of dot. Dat was moeilijk hahah. Uiteindelijk heb ik voor dot gekozen, en ik heb geen spijt!

Dot is een heerlijk parfum echt heerlijk! ik blijf de geur de hele dag door ruiken. "s ochtends spuit ik het op en wanneer ik savonds mn bedje in duik, ruik ik nog de heerlijke geur van het parfum. Echt het geld waard! Ik heb nog geen dupe gezien.. toch wel spijtig. Ook heb ik nog getwijfeld over een grote flacon van 50 ml. van 64,- euro omdat deze veeeeel mooier was, hier heb ik toch maar vanaf gezien qua prijs haha.

Zeker een aan te raden parfum :)



Liefs, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten