donderdag 23 augustus 2012

Poeh Poeh...

Wat een lange tijd geleden dat we iets geplaatst hebben! *schaam schaam schaam* Ik heb nog lekker van mijn laatste week genoten met vriendinnen, maar ook heb ik gewerkt. Vanaf deze week is bij ons de school alweer in volle gang en zet ik me met volle 100% in hier in 4 HAVO. Hierdoor vergat ik het helemaal om artikels te schrijven en had ik de tijd er gewoon even niet voor. Het spijt me heel erg, maar we proberen (dat geldt denk ik ook voor Kiona) om het langzamerhand weer op te pakken. We vinden het nog steeds leuk, alleen zullen we er nu meer tijd voor moeten vrijmaken.

Om het nu maar eens even rustig op te pakken, heb ik voor jullie mijn school stuff bij elkaar gelegd en ga ik jullie even laten zien hoe ik met schoolspullen naar school ga.
Op de foto hierboven is te zien dat dit mijn etui is. Ik heb ook dit jaar weer voor een simpele gekozen omdat het anders wel heel erg druk wordt. Het is een glimmende/spiegelende etui waar best veel in past. Deze kostte €7,- bij de V&D.
Mijn agenda van Esprit. Ik vind hem echt onwiiiiiijs mooi! Hij koste rond de 15 euro, maar ik moest en zou deze hebben!
Dit is nog kaftpapier van oilily uit het eerste jaar. Deze vond ik nog in de kelder dus heb ik hem maar hergebruikt.
Snelhechters mogen niet ontbreken dit jaar, en ook heb ik spiegelkaftpapier gekocht.
Ik had blijkbaar ook nog kaftpapier van lief. Ach waarom ook niet? Verder is mijn andere boek gekaft met pip kaftpapier.

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten