dinsdag 28 augustus 2012

Lookbook wishlist.

Lookbook wishlist, zo zal ik het maar noemen. Van elk plaatje van lookbook zou ik graaag iets willen :)
ookal heb ik eeen MEGAAAA haul van de primark (3 tassen.. whoops) en meeer. Wil ik nog meeer.

Chicwish Blouse, Diy Shorts, Boohoo
Die blouse! wauw. Classy, casual alles in een :)



Lovely Sally Legging
Ik zou graag nog een gekleurde legging/discopants willen. Wat ik me wel afvraag of ik het daadwerkelijk zou durven dragen..

Max C London Printed Dress, Bcbg Studded Belt, Vintage Hat
haar haar, Ik wil graag mijn haar verven. Deze kleur blond of gewoon donkerbruin :)

Forever 21 Wool Hat, Shopakira Sheer Top, Flattery Heart Patch Leggings
I loveee see through blousen, en ook deze vind ik daarom weer geweldig !
ook vind ik de broek echt super origineel

Buffalo, Bought In Paris, 7 For All Mankind, Mulberry
dit soort broeken vind ik goedkoop staan ik kan er niks aan doen, maar op een of andere manier kan ze het combineren dat het echt classy staat. Dus misschien moet ik er toch ook maar een inslaan en zo'n leuke slobbertrui :)


H&M Hat, Mom's Leather Bag, Forever 21 Dress, Sacha Shoes
dit is dus ook een keuze van hoe ik mn haar zou willen, weegschalen staan betekend om hun twijfelachtigheid ofzoiets.


Zara Blouse
hier zie je weer zo'n broek maar ookweer classy gecombineerd.. hmm
wat is het leven toch zwaaaar als je keuze's moet maken..

Striped Bodycon Skirt, Acid Wash Shirt, Combat Boots

op lookbook kon ik niks vinden maar de print van het rokje wil ik graag in een jasje, ik ben echt in lovee met jasjes en heel mn kast hangt daar dan ook mee vol..

Fashion Pills Jacket, Eleven Paris Tee, Zara Heels

dit jasje is toch geweldig?!

Shorts, Blazer, Bag
JASJEE! LOVE LOVE LOVE LOVE

Urban Outfitters Backpack, Romwe Shirt, H&M Shorts, Converse Chucks, Ray Ban Glasses
ik ben nog op zoek naar een leuk spijkerblousje.. iemand weet waar ik die kan vinden?

Sarenza.It Sandals, Prada Bag, H&M Tee, H&M Glass, Zara Shorts, Torpado Bicycle
dan te bedenken dat al dit leuks van h&m komt..

2439460_page1

dit soort outfits, me likey

liefs, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten