maandag 13 augustus 2012

kletspraat




zoals jullie misschien gemerkt hebben bleven mijn artikelen een beetje uit de laatste tijd. Simpelweg mijn probleem zat in de weg, de drang om zoveel mogelijk te doen voor anderen en daarbij je zelf vergeten..
Ook komt daarbij kijken dat er veeel veel nieuwe producten zijn die ik dolgraag wil reviewen maar ik gewoon geen mooie foto's kan maken, de camera waar ik over schreef die geweldig en perfect is mijn kindje ongeveer, is kapot. Kapot, hoe krijg je het voor elkaar. Een systeem fout, nou ik voel me gehandicapt. nog een week ben ik mijn kindje kwijt, en dan zullen er volop reviews komen. Ook omdat ik dan toch geen mooie foto's kan maken denk ik laaaatmaaaarweeer. gelukkig hebben we muur noghaha!

lovee, Kiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten