vrijdag 10 augustus 2012

Fotoshopblog Londen

Een fotoshopblog.. Helaas geen filmpje omdat de webcam die ingebouwd zit bij mijn vader's laptop heeft besloten om nog even met vakantie te gaan. Dus die doet het niet nu niet meer zoals hij het moet doen...
Vandaar dat ik wel een shopblog heb alleen dan nu een keer met foto's.
Dit zijn de spullen die ik in Londen heb gekocht. Als het goed is is de kwaliteit van de foto's ook beter. Ik heb de Nikon camera van mijn vader in bruikleen. Enjoy!
Dit geel/oranje shirtje is asymmetrisch en helaas wel doorschijnend. Maar een singlet eronder en het is helemaal goed. Ik kocht deze voornamelijk voor de kleur!
Hij kostte: 5 Pond.
Een trui met kant. Oh ik vind hem echt heel erg leuk! 10 Pond.
Dit shirtje is ongeveer hetzelfde als die gele, maar deze heeft mouwen en is niet asymmetrisch. Deze kostte evenveel.
 Ik was gelijk verliefd op deze schoenen. Zo schattig en zo betaalbaar, haha!
Op de foto is de kleur een beetje anders, maar eigenlijk is dit dus een bordeaux rode broek die ik op mijn wish list had! Ik heb deze broek ook in het blauw gekocht, helaas zit die op dit moment in de was...
 Dit is een jurkje. Groen/grijs achtig en asymmetrisch.
 Helaas geen spijker geletje... maar een spijkerjasje. Ook goed? Hahaha.
Voordat ik deze kocht zag ik iemand in deze blazer lopen. En ik dacht: DIE WIL IK GEWOON?! Toen ik hem uiteindelijk nog echt tegenkwam en dit de laatste was die er hing was ik verkocht. 15 Pond.
 Dit vest is heerlijk warm en ik vind hem echt fijn zitten. Me like.
 Ketting bij de primark gekocht.
 2 armbanden die ook bij de primark vandaan komen.
Het grappige aan deze linkse armband is dat ik hem toen ik hem had gekocht en hem die avond aan wilde doen niet paste.. Nu pas ik hem wel. Weard?
 Dit broekje van een outfit of the day een tijdje terug is ook nieuw.
Ook deze heb je voorbij zien komen bij de outfit of the day, maar ook deze is dus nieuw.


Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten