woensdag 29 augustus 2012

Fotoshopblog

Hoi hoi!
Afgelopen weekend heb ik geshopt in Eindhoven samen met een vriendin die daar woont. Eigenlijk ben ik voor het eerst niet zo zeer met kleding thuisgekomen, maar met sieraden? Wauw, dat is echt niet voor mij haha!
Vandaar dat ik foto's heb voor jullie!

Het zijn dus echt alleen maar sieraden!

Mijn eerste ring waar ik verliefd op ben, haha. Dit is zo'n ring die een groot deel van je vinger in beslag neemt. Het is als het ware een veer en in die veer zitten bruine steentjes.
Deze ring vond mijn vriendin voor me. Eigenlijk is hij een beetje te groot, maar ik wilde hem toch hebben.
Voor de grap hebben mijn vriendin en ik onze 'verlovings' ring gekocht. We hebben hem namelijk allebei hahaha!
Oorbellen die ik waarschijnlijk nooit ga dragen, maar ik ze toch wilde hebben.. Juist ja.
Deze ketting is eigenlijk niet nieuw. Ik heb hem gehad van mijn nicht die uit huis is en aar kast aan het leegruimen was. Een aantal spullen zijn naar mij gegaan, waaronder deze ketting.
Ook deze ketting is nieuw. Ik heb een zwak voor lange kettinkjes dus eigenlijk doen die het altijd goed bij mij..
 Deze oorbellen zijn best lang, maar ik vond de kleur ontzettend mooi.
Dit is mijn favoriete paar van die dag. Ik vind ze echt heel erg mooi haha!

Lots of love, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten