vrijdag 3 augustus 2012

Beauty: Cherry mix

Mijn moeder en haar zussen en mijn oma hebben 2 keer per jaar een myléne party bij een van hun thuis en ik mag daar ook best vaak mee naar toe. Die avond staat dan helemaal in het teken van verzorging, beauty en make-up. De laatste keer dat ik daar was kreeg ik een klein tester doosje. Een Cherry mix hair repair tester. Dit is een conditioner voor je haar en zorgt ervoor dat je haar glanzend en zacht wordt.
Tijdens het douchen is het heel makkelijk om te gebruiken. Het enigste wat ik jammer vind is dat hij niet helemaal goed intrekt.
 Het is geen klonter conditioner wat ik wel een voordeel vind. Ik heb ooit een aardbeien conditioner gehad en als je die na 3 keer gebruiken open maakte, dan was een deel vies en hard geworden. Deze daarentegen doet dat gelukkig niet.
Na het douchen al mijn haar droog is, is mijn haar heel zacht en ruikt het heerlijk naar kersen.

Dit was dus de tester die ik kreeg en ik denk dat ik bij de eerst volgende myléne party ga vragen of ze nog een tester heeft, omdat ik hem zo nu en dan wel wil gebruiken. Het is alleen niet goede voor mijn haartype (wat vettig) dus ik wil hem niet als vaste conditioner hebben.

Ik raad deze conditioner aan als je een droge haartype hebt. Heb je wat vettig haar? Gebruik deze dan niet. Het helpt er niet bij.

Liefs, Muriël

1 opmerking: