zondag 14 oktober 2012

Vakantie

Hoi!
Voor Kiona en mij is de herfstvakantie al weer aangebroken. Na 8 weken school hebben we eindelijk rust haha.

In de herfstvakantie ga ik naar familie toe in Frankrijk waar ik een week lang verblijf. Die mensen zie ik 1x in het jaar, dus het is altijd wel leuk om weer een keer langs te komen om bij te praten en om de laatste nieuwtjes te bespreken in de familie.


Ook dit jaar gaan we dus weer en ik heb echt zin in 1 week lang rust, geklets, gezelligheid & helaas toch ook schoolwerk. Ik moet namelijk best veel na de vakantie inleveren als het om school werk gaat. Ach ja.
Ik verblijf in de Vogezen, Elzas streek. Ergens in de bergen in de buurt van een aantal leuke stadjes. Komt helemaal goed!

Hebben jullie nu ook vakantie? Of moeten jullie nog 1 week?

Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten