donderdag 11 oktober 2012

OOTD






Dit was de outfit die ik droeg voor de schoolfoto, ik dacht eerst niet zo na over de schoolfoto. Ik herinner me nog mijn outfit in de eerste, mijn fijne spijkerbroek die er overigens totaaaaal niet uitzag. En mn fluo roze shirt van de sting met aapje, mn te kleine bril en mn haar in een staart gepleurd. Ik was de ultieme brugger. Ik denk dat ik dit jaar toch wat anders heb uitgestraald!

vind je ook niet?


ik draag :
 colbertje van de h&m
blouse ook van de h&m
bordaurodebroek veromoda
horloge oozoo
armbandje - marktje
nagellak - ready for boarding  KLIK

Liefs, Kiona




2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, is vast een leuke schoolfoto geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey , gave blogg! Misschien een keertje meer details van je oozoo watch? Vind hem zoo vet hihi

    BeantwoordenVerwijderen