dinsdag 9 oktober 2012

DIY magazine wall


Image_large

 Een DIY! Mijn muur is dus super saai, én wit. En daar wou ik verandering in brengen, maar ik wou het niet verven! maar wat dan? lees verder..

Image_large

Om te beginnen zoek je wat oude tijdschriften bij elkaar, niet je kostbare vogue dus van 20 jaar geleden! Waar je in kan knippen, wanneer je een leuke qoute ziet knip je deze uit.


Nu je een heel stapeltje qoute's en uitspraken hebt verzameld kun je pas echt beginnen. Begin gewoon met een knipsel en plak deze op, belangrijk begin aan de zijkant of iniedergeval een rechte kan zodat je niet compleet scheef gaat plakken, je kan het plakken met plakband of emt gewone lijm.
Wanneer je eenmaal begonnen bent met plakken zul je zien dat het allemaal precies gaat passen. En past het niet? who cares, twee tijdschriften verder vind je weer misschien iets wat past.


Elk knipsel slaat op mij, of had ik kunnen zeggen. En het past ook echt bij mij. Wat ik je aanraad is om dingen uit te knippen die jij leuk vind. Het moet echt iets personals worden.



Vergis je niet, maar het is veel werk. Ik dacht dit ook even te doen in een avondje. Maar ikben er al weken meebezig. Gewoon omdat ik het doe als ik er zin in heb. En mijn muur leek klein 1m bij 1,80 ongeveer. Maar je knipsels zijn niet zo groot! haha.


Vind je je muur net te groot of mag je dit niet beplakken, kun je natuurlijk bij de action ook een canvas doek kopen en deze onderplakken of als basis een groot vel papier gebruiken.

Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden , en ik kom snel weer met een nieuwe DIY!

liefs , Kiona

PS. Morgen wordt ik finally 16! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten