dinsdag 16 oktober 2012

NOTD

Vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie. Ik heb dit keer geen kleurtje op mijn nagels, maar ik heb er voor gekozen om wat neutraler te lakken.


De base-coat en tegelijkertijd de top-coat is van Max-nails van de Action. Ik vind het nou niet bepaalde de beste nagellakjes die er zijn, maar voor eventjes een top-coat is hij prima te doen. Hij werkt prima en droogt snel.
Het witte gedeelte heb ik gemaakt met een oud potje van miss sporty. Op de foto lijkt de inhoud roze, maar hij is daadwerkelijk wit. Dat is ook te zien aan mijn nagels. Zelf vond ik het dit keer best mooi gelukt. 1 nagels was er mislukt, maar ach. Dat gebeurd nou eenmaal vaker haha.

Liefs, Muriël

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Zullen we elkaar volgen? :)
    Liefs, esther.
    ( www.essthervdheuvel.blogspot.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jammer van die ene nagel maar de rest ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een goed gelukte french manicure hoor! Ik heb zelf ook altijd dat er één of twee nagels toch beschadigd raken, door de witte tipje zie je dat helaas snel. Maar ach, wat maakt het uit. Leuke blog hebben jullie! :)

    BeantwoordenVerwijderen