woensdag 10 oktober 2012

Lookbook

Hoi hoi!
Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb.. schaam schaam.. Maar vandaag heb ik weer een lookbook update voor jullie. Dit keer uit de kledingstukken van de H&M.
Have fun!


Sale shoppen.. Ja daar ben ik eigenlijk best goed in. Ik heb een in de sale lijst gekeken bij de H&M en wat leuke dingen op een rijtje gezet!
Die trui van €7,- heb ik altijd al gaaf gevonden. Ooit paste ik er eentje.. maar hij stond me niet zo heel erg mooi. Vandaar dat ik hem nooit heb gekocht.
Verder vind ik die schoentjes heel schattig! Haha.
Het shortje vind ik trouwens ook heel gaaf. Ik heb een blazer met strepen, maar toen ik deze zag vond ik mijn blazer niks vergeleken met dit shortje haha!

Verder heb ik ook een kijkje genomen bij de niet sale artikelen. en daar vond ik ook nog wat dingen die me opvielen en die ik best leuk vond!
Ik blijf een grote fan van pasteltinten. En van leggings met print. Dat is ook hier weer terug te vinden... hahaha.
Ik hou best wel van sweaters. Het enige nadeel van deze sweater is dat hij tot op de knie komt. Ik vind lange sweaters best gaaf.. maar niet helemaal tot op mijn knie.

Die ring vind ik echt awesome! Echt hahaha.
Het paar schoenen van 29,95 vind ik net zo leuk als die zwarte, alleen vind ik de zool iets te grof. Ik zoek zelf van dat soort schoenen want ik vind ze heel gaaf. Ik ben al een paar in de stad tegengekomen.. Misschien moet ik die toch eens gaan kopen..


Liefs, Muriël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten